خاطیره‌لر دوراغی (حیکایه‌لر)، حسین واحدی‌نین اؤزل بلوقو Hüseyn vahidi-nin özəl bloqu - Hekayələr

اورمونون واليبال تيميني سئونلر بو تيمه عضو اولسونلار

یازار yazar :حسین واحدى
تاریخ:1390.10.4-10:43

+ ثبت نام اينترنتي كانون هواداران واليبال اورميه شروع شد

با گذشت نزديك به شش ماه از تاسيس خبرگزاري ورزش اروميه، شاهد ايده ها و اقدامات مختلفي از سوي اين گروه بوده ايد. اين خبرگزاري همواره حامي ورزش و خصوصا واليبال آذربايجان بوده است و در اين مدت بدون حتي يك روز وقفه، وظيفه خود را در زمينه اطلاع رساني در باب ورزش اين خطه انجام داده است.

اين خبرگزاري كه در اين مدت همواره پذيراي حمايتهاي معنوي شما عزيزان بوده، از حدود چهل روز پيش فراخواني را جهت جلب كمكهاي مالي منتشر كرد تا بتواند پشتوانه مالي مناسبي براي فعاليتهاي آتي خود داشته باشد. هر چند اين فراخوان تا حدود زيادي با شكست مواجه شد و نتيجه دلخواه اين گروه رقم نخورد، ولي ما اين عدم همكاري را به حساب عدم اعتماد شما به اين گروه تلقي كرده و با افزودن بر تلاشهاي خود، گام بزرگ ديگري در راستاي اعتلاي ورزش و واليبال آذربايجان غربي و اورميه برداشتيم.

پس از تهيه اكثر زيرساختهاي نرم افزاري لازم، كانون هواداران واليبال اورميه شروع به كار كرده و سعي در ساماندهي طرفداران پرشمار واليبال اورميه دارد.

اميد است كه با مشاركت شما عزيزان بتوانيم گامهاي بزرگتر را در آينده با قدرت بيشتري بداريم.

با توجه به اينكه اين كانون به تازگي شروع به كار كرده، وجود هر گونه عيب و نقص در سيستم ممكن است. در صورت برخورد با هر گونه مشكل در حين ثبت نام، مراتب را با ثبت نظر در صفحه ثبت نام با ما در ميان بگذاريد.

براي ثبت نام ، روي تصوير زير كليك كنيد:

ثبت نام اينترنتي كانون هواداران واليبال اورميه شروع شد / كانون هواداران واليبال  / خبرگزاري ورزش اروميه



یازی تورو : شكيل 

گؤندر - کلوب‌دات‌کام
باخیش لار(0) 
[cb:post_like]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...